Akköy Köyü

Dün :470
Toplam :666310

2014 Şubat Dönemi Askerlerimizi Uğurladık

02/02/2014 -20:18 Köyümüzden 2014 Şubat dönemi sevke tabi askerlerimizin asker uğurlaması dernek merkezimizde yapıldı.
Değişik birliklerde vatani görevini yapacak olan gençlerimize, görev yapacağı birliklerinde başarılar diliyoruz.

<...

2014 Şubat Dönemi Askerlerimizi Uğurluyoruz

31/01/2014 -16:18 Köyümüzden 2014 Şubat dönemi sevke tabi askerlerimizin asker uğurlaması dernek merkezimizde 01/02/2014 Cumartesi (yarın) saat 18:30 da yapılacaktır.

<...

Çanakçı Halk Eğitim Müdürlüğü’nün Akköy Deki Kursları

31/01/2014- 14:25 Çanakçı Halk Eğitim Merkezine bağlı olarak Akköy de açılan kurslar eğitime devam  ediyor.

Kembüllü Mahallesinde 23/12/2013 tarihinde Usta Öğretici Habibe ÖZTÜRK´ün açmış olduğu Basit Nakış İğne Teknikleri kursu devam ediyor...
&nb...

Geçmiş Olsun

30/01/2014 – 19:55 Köyümüz sakinlerinden Maltepe de ikamet eden Em.Ast. Osman Çalık Tuzla Özel Gisbir Hastanesinde ameliyat olmuştur. Ameliyatı başarılı geçin ve tedavisi devam eden Osman Çalık’a  geçmiş olsun diyor, acil şifalar diliyoruz.
Akköy Derneği Yönetim Ku...

Harşıt Havzasında Çepniler Kitabının Kapak Resmi Köyümüzden Feride Öztürk Oldu.

29/01/2014- 10:55‘Harşit Havzasında Çepniler’ başlıklı çalışma coğrafî olarak Doğu Karadeniz Bölümü’ndeki Harşit Nehri vadisinde yer alan başta Kürtün ve Doğankent, yanı sıra Torul ile Tirebolu arasını; Çanakçı, Güce yerleşim yerlerini kapsamaktadır.

Geçmiş Olsun

28/01/2014 – 11:50 Köyümüz sakinlerinden Rahm. (Aliağa’nın) Mustafa Keskin’in eşi Şerife Keskin geçirdiği rahatsızlık sebebiyle tedavi altına alınmıştır. Tedavisi evde devam eden Şerife Keskin’e  geçmiş olsun diyor, acil şifalar diliyoruz.
Akköy Derneği Yönetim Kuru...

27/01/2014 – 12:21 Köyümüz sakinlerinden İskender Yılmaz’ın eşi Asiye Yılmaz ayağındaki rahatsızlık sebebiyle Trabzon da  Hastane’ne tedavi altına alınmıştır. Tedavisi devam eden Asiye Yılmaz’a  geçmiş olsun diyor, acil şifalar diliyoruz.
Akköy Derneği Yönetim Kurul...

Miniatürk, Panorama 1453 Ve Yerebatan Sarayı Gezimiz Gerçekleşti

27/01/2014 – 10:32 Derneğimiz ve Büyükşehir Belediyesince 2.si organize edilen Miniatürk, Panorama 1453 ve Yerebatan Sarayı’nı kapsayan şehir içi müze gezimizi 26/01/2014 Pazar günü gerçekleştirdik. Sabah saat 09:00 da hareket eden otobüsle gezimizin ilk durağı olan Miniatürk a&cced...

Geçmiş Olsun

19/01/2014 – 13:20 Köyümüz sakinlerinden Rahm. Erol Kakut’un oğlu Ercan Kakut  Gebze Devlet Hastanesi’nde burun ameliyatı olmuştur. Tedavisi devam eden Ercan Kakut’a  geçmiş olsun diyor, acil şifalar diliyoruz.

Akköy Derneği Yönetim Kurulu

19/01/2014 – 13:15 Köyümüz sakinlerinden (Haşim’in) Ahmet Karaman kısmi felç rahatsızlığı sebebiyle Görele Devlet Hastanesi’nde tedavi altına alınmıştır. Tedavisi devam eden Ahmet Karaman’a  geçmiş olsun diyor, acil şifalar diliyoruz.

Akköy Derneği Y&o...

6.Giresun Derneklerarası Futbol Turnuvası Başlıyor

19/01/2014 - 10:30 Giresun Dernekleri Federasyonu'nca düzenlenen 6.Giresun Derneklerarası Futbol Turnuvası toplantısı  Federasyonun Merter’de bulunan merkezinde yapıldı. 19 Ocak Pazar günü saat : 14:00'da açılışı yapılacak olan Futbol Turnuvası 1. hafta programında 48 takım 8 grupta mücadele ed...

İstanbul şehiriçi Müze Gezisinin Ikincisi 26 Ocak’ta Yapılacak

14/01/2014 – 16:32 Derneğimiz ve Büyükşehir Belediyesince organize edelin 18 yaş ve üstü üyelerimize yönelik 26/01/2013 Pazar günü İstanbul şehir içi müze gezisinin ikincisi düzenlenecektir. Gezi otobüsü Kozyatağı Carrefour önünden (tek merkezli) saat: 09:00 da kalka...

Geçmiş Olsun

14/01/2014 – 16:30 Köyümüz sakinlerinden Ömer Özcan’ın kızı Nurdagül (Özcan) Yeşilbaş Göztepe Eğt.ve Araşt. Hastanesi’nde ameliyat olmuştur. Tedavisi devam eden Nurdagül (Özcan) Yeşilbaş’a geçmiş olsun diyor, acil şifalar diliyoruz.

2014 Takvimi Dağıtımı Devam Ediyor...

2014 takvimi dağıtımı devam ediyor
11/01/2014 – 20:36 Akköy Köyü Kalkındırma ve Sosyal Yardımlaşma Derneğince 2014 yılına ilişkin bastırılan takvimin dağıtımı devam ediyor. Oniki sayfa olarak tasarlanan takvimde, köyümüz ve yöremizle ilgili manzaraların yanında dernek faaliyet ve organiza...

Kağıthane-4.Levent Bölgesi2014 Takvim Tanıtımı Ve Istişare Toplantısı Yapıldı

11/01/2014 - 19: 45  Derneğimiz yönetim kurulu üyeleri Kağıthane-4.Levent bölgesinde  ikamet eden hemşehrilerimizle Emniyetevler Mahallesinde bulunan Emniyet Kıraathanesinde  bir araya geldi.

2014 takvimi dağıtımı ve dernek faaliyetlerinin anlatıldığı toplantımızda bir araya gelen üyelerimiz, dilek...

Gebze Bölgesi’nde Istisaşe Amaçlı Toplantı Yapıldı

Gebze bölgesi’nde istisaşe amaçlı toplantı yapıldı
11/01/2014 - 19: 35  Derneğimiz yönetim kurulu üyeleri Kocaeli Gebze ve civarında ikamet eden hemşehrilerimizle Yavuzselim Mahallesinde Selimpaşa Cd.bulunan Sivaslılar Derneği’nde bir araya gelerek istişare toplantısı yaptı.
2014 takvimi ...

Doğum Haberi

10/01/2011 – 19:30 Köyümüz sakinlerinden Bağcılar’da ikamet eden Sultan&Erdem Çalık çiftinin Fatma Mira ismini verdikleri bir bebekleri dünyaya gelmiştir. Minik Fatma Mira’ya hoş geldin  der, sağlıklı, mutlu ve hayırlı ömürler dileriz. Ailesine de hayırlı olmasını diler, ...

Maltepe-Tuzla Bölgesi Istişare Toplantısı Yapıldı

06/01/2014 - 18: 35  Derneğimiz yönetim kurulu üyeleri Maltepe-Tuzla aralığında ikamet eden hemşehrilerimizle Gülsuyu Mahallesinde bulunan Arduç Köyü Derneği’nde bir araya gelerek istişare toplantısı yaptı.

Beykoz-Yavuztürk-Küçüksu Bölgesi Ziyaret Edildi

06/01/2014 - 18: 20  Derneğimiz yönetim kurulu Beykoz, Yavuztürk ve Küçüksu bölgelerinde ikamet eden hemşehrilerimizle bir araya geldi.

Dernek yönetim kurulu üyelerince dernek faaliyetlerinin anlatıldığı  toplantılarda 2014 yılı takvimi dağıtılarak dilek ve temenniler görüş...

Üsküdar-Ümraniye Bölgesi Istişare Toplantısı Yapıldı

06/01/2014 - 18:45  Derneğimiz yönetim kurulu Üsküdar ve Ümraniye bölgesinde ikamet eden hemşehrilerimizle dernek merkezinde kahvaltılı istişare toplantısında buluştular.
Dernek yönetim kurulu üyelerince dernek faaliyetlerinin anlatıldığı  toplantımız, dilek ve temennilerin dile getirilmesi...

Geçmiş Olsun

07/01/2014 – 17:15 Köyümüz sakinlerinden Gazi İbrahim Keskin’in eşi Hamdiye Keskin Ankara Özel Medicana Hastanesi’nde ameliyat olmuştur. Tedavisi devam eden Hamdiye Keskin’e geçmiş olsun diyor, acil şifalar diliyoruz.

&...

2014 Takvim Dağıtımı Ve Bursa Bölgesi Ziyareti

06/01/2013 - 14:25  Akköy Derneği yönetim kurulu üyeleri Bursa’da ikamet eden hemşehrilerimizi ziyaret ettiler. Bursa Beşevler semtinde yapılan  toplantıda dernek yönetim kurulu dernek çalışmaları hakkında toplantıya katılanlara bilgi aktardılar.

Değerli hemşehrimiz Prof.Dr. A...

Takvim Dağıtımı Ve Bağcılar Bölgesi Ziyareti

04/01/2014 - 13:35  Derneğimiz yönetim kurulu 2014 yılı takvimi dağıtımı ve istişare amacıyla Bağcılar bölgesini ziyaret ettiler. Ömer Çalık’ın dernek yönetimini misafir ettiği ev toplantısı şeklinde gerçekleşen toplantıda, Dernek Başkanı Hidayet Kakut tarafından dernek çalışmalar...

Geçmiş Olsun

02/01/2014 – 18:15 Köyümüz sakinlerinden Bağcılar’da ikamet eden Ömer Çalık fıtık rahatsızlığı sebebiyle ameliyat olmuştur. Tedavisi tamamlanarak taburcu edilen Ömer Çalık’a geçmiş olsun diyor, acil şifalar diliyoruz.